Awaria miała miejsce od godziny 22:00 w dniu 3 lipca 2018 do godziny 7:00 dnia następnego, czyli 4 lipca 2018.
Na moje zgłoszenie do T-Mobile, otrzymałem poniższe wyjaśnienie:
Dziękuję za korespondencję z dnia 04.07.2018
Sprawdziłem przedstawioną przez Pana sytuację oraz aktualne zgłoszenia techniczne.
Stwierdzam, że w dniu 03-07-2018 roku od godzin wieczornych do godzin porannych dzisiaj zgłoszony był problem dla województwa Śląskiego związany z uszkodzeniem jednej z linii światłowodowych obsługujących ten region. Z informacji, które posiadam wynika, że awaria ta został usunięta w godzinach porannych i aktualnie wszystkie serwisy powinny być w pełni dostępne.Specyfika sytuacji oraz moment jej wystąpienia sprawił, że nie mieliśmy możliwości poinformować wszystkich klientów z Pana regionu u możliwych niedogodnościach związanych z wyżej opisaną sytuacją. Z drugiej strony technicy dołożyli wszelkich starań, aby zamknąć problem w maksymalnie krótkim okresie czasu i zminimalizować jego wpływ na usługi świadczone naszym klientom.
Już wszystko działa ok.
Views: 0