Aktualizacja poprzedniego z przed kilku miesięcy filmu o wymianie zaślepki poduszki. Zobaczcie!
Zaślepka kupiona w sklepie www.dlaauta.eu – są dwa modele zaślepek, należy najpierw wg filmu zweryfikować, jaką posiadamy i dopiero wybrać, który model kupić.
Dwa modele do wyboru:
W filmie pokazuję, w jaki sposób można wymienić zaślepkę poduszki powietrznej w kierownicy w samochodzie Opel Astra G.
Przy zakupie należy szczególnie zwrócić uwagę, czy wszystkie metalowe zaczepy będą pasowały do zaślepki, jaką planujemy kupić, wtedy nie będzie potrzeby nic docinać.
Z uwagi na brak nitów, tzn. wykorzystania ich, może istnieć potrzeba po dociśnięciu zaślepki, by podkleić dodatkowo zaślepkę do obudowy poduszki powietrznej, by po montażu i dokręceniu z tyłu kierownicy, zaślepka idealnie dociskała do kierownicy i nie była luźna.
A tak wygląda poduszka powietrzna, jeśli jeszcze ktoś nie widział:
Mam nadzieję, że mój poradnik w pełni wyjaśnia wszelkie kwestie i teraz każdy będzie umiał samodzielnie wymienić zaślepkę, a warto, ze względu na to, że stara z dziurawym guzikiem klaksonu po prostu denerwuje kierowcę 🙂
Informacja: w filmie zamontowano niewłaściwy model, jeden z dwóch stąd te docinania, na dniach na kanale będzie druga wersja już montażu poprawnej wersji zaślepki, 100% pasującej, otwierającej się, czyli bezpiecznego zamiennika oryginału.
Subskrybujcie mój kanał z poradnikami, jaki dla Was cały czas rozwijam o kolejne poradniki. Polubcie film i skomentujcie.
Kolejne poradniki w drodze 🙂
Zanim przystąpiłem do montażu w swoim samochodzie wspomnianej zaślepki poduszki, zweryfikowałem czy produkt na 100% zastępuje oryginał i współpracuje ze sprawną poduszką powietrzną w firmie DLAAUTA.EU, drogą mailową, uzyskałem potwierdzenie, oferta na dzień zakupu także prezentuje się obecnie na zrzutach ekranu. Dochodzą mnie słuchy, że obecnie sprzedawane produkty na stronie dlaauta.eu nie spełnia już założeń współpracy z poduszkami sprawnymi, zatem trzeba szukać innego produktu. Na dzień mojego zakupu, zaślepka była zgodna z oryginałem, brak przeciwwskazań w ofercie sprzedaży oraz dodatkowo potwierdzenie sklepu na moje szczegółowe zapytanie. Brak kontaktu sklepu ze mną, by na ich koszt przywrócić stan poprzedni, bo popełnili błąd, za który ponoszą odpowiedzialność, zatem najwyraźniej wszystko jest w porządku, bo gdyby nie było, pewnie przedsiębiorca rozumie, jaka ciążyłaby na nim odpowiedzialność za wszystkie sprzedane zaślepki poduszek, do czasu wprowadzenia modyfikacji oferty. W zasadzie musiałby wszystkim wymienić kierownice, bo każdy zdemontował oryginał, by mógł zamontować zamiennik, a także zapłacić za usługę wymiany w warsztacie, by mieć dokument potwierdzający profesjonalną wymianę kierownicy, by zrzucić mógł z siebie odpowiedzialność od nieszczęśliwych następstw.
Jestem przekonany, że dlaauta.eu wie co robi i rozumie sytuację, najwyraźniej skoro masowo nie poczyna działań, to po prostu starsza seria była zgodna, a nowe produkty nie ze sprawnymi poduszkami i tyle.
In the film I show how you can replace the cover of the airbag in the steering wheel in the Opel Astra G.
When you purchase should be particularly noted that all the metal tabs plug will fit into that plan to buy, then you will not need to shred anything.
Due to the lack rivets, ie. Use of them may need when tightened caps to caps to further plug into an airbag housing to the assembly and tightening of the rear wheel, plug perfectly compressing the steering wheel was not loose.
I hope that my guide fully explain any issues and now everyone will be able to independently replace the cap, and it is worth, due to the fact that the old with horn button pitted just annoys the driver 🙂
Subskrybujcie my channel of guides that for you all the time I develop a further manual. Polubcie film and skomentujcie.
Further guidance on the way 🙂
Views: 187