Tak wygląda sytuacja, jak kupujecie golarkę BRAUN wg informacji na stronie producenta i produkt nie spełnia swoich podstawowych założeń w sposób akceptowalny.
Tutaj zobacz cały test, gdzie byłem przekonany, że będzie super, a wyszło jak wyszło.
Tutaj znajdziecie unboxing:
Tutaj strona produktu Braun CoolTec CT2s:
https://www.braun.pl/pl-pl/male-grooming/shavers-for-men/cooltec
Odpowiedź BRAUN na mój test z dnia 6.10.2017 r.
”
Szanowny Panie,Bardzo dziekujemy za ponowny kontakt.
Produkt, który Pan zakupił został dokładnie opisany przez producenta i takie spełnia funkcje.
Jest nam bardzo przykro, że nie dopasował się do Pana wymagań.
Korzystając z okazji kontaktu Pana z nami chcielibyśmy wspomnieć, że zakupiona przez Pana golarka może nie spełniać Pana oczekiwać ze względu na zarost jaki Pan posiada, na filmiku wysłanym przez Pana widać, że zarost jest twardy i ciemny, wtedy polecamy golarkę, która jest minimum z serii piątej.Producent Braun wprowadzał na rynek stopniowo kolejne serie golarek zaczynając od pierwszej, obecnie serii jest dziewięć.
W przypadku kiedy w przyszłości będzie Pan zastanawiał się nad wyborem golarki Braun odpowiedniej dla siebie polecamy kontakt z naszym działem.
Rozumiemy, że chciał Pan przetestować produkt i umieścić swoją opinię na kanale YouTube jednak sprzęt należy dobierać indywidualnie do swoich potrzeb i do zarostu jaki się posiada.
Producent Braun stworzył specjalny program Satysfakcji Gwarantowanej Braun, gdzie przez 60 dni można przetestować urządzenie i w wypadku kiedy nie będzie ono spełniało oczekiwać można otrzymać zwrot kosztów, jednak promocja dotyczy golarekz serii piatej i wyżej.
Poniżej przesyłamy link, gdzie może Pan zapoznać się z zasadami promocji:
https://www.braun.pl/pl-pl/promotions/money-back-guarantee
Pana opinia o golarce CoolTec CT2s jest dla nas bardzo ważna oraz wierzymy, że będzie pomocna dla wielu przyszłych urzytkowników sprzętu Braun.
Jeszcze raz dziękujemy za wiadomość i za poświęcony czas.
Z poważaniem,
Marta K.
Dział Obsługi Konsumenckiej
„
Moi drodzy, sami oceńcie treść.
Szanowna Pani zapomniała dodać, że usunęli produkt CoolTec z regulaminu Satysfakcja Gwarantowana Zwrot Braun 1.7.2017, bo wcześniej był. Nawet na stronach ich Partnerów jest informacja, że produkt podlega programowi zwrotów, stan na 24.11.2017:
https://www.komputronik.pl/lp/satysfakcja-gwarantowana-braun/
Cytuję:
”
1. Produkty objęte programem: • męskie golarki elektryczne Braun z serii: Series 9, Series 7, Series 5, CoolTec oraz WaterFlex
• depilatory Braun z serii: Silk-épil 9, Silk-épil 7, Silk-épil 5….
”Być może szybko po ukazaniu tego artykułu, błąd na stronie zostanie poprawiony, tylko ilu klientów już kupiło np. CoolTec, a teraz nie może oddać, bo braun powie, spadaj, komputronik i inne strony powiedzą, błąd, regulamin podmieniliśmy, ale na stronie zapomnieliśmy itp.
Podsumowując, serwis stwierdził, że golarka w pełni sprawna, Braun nie zwróci pieniędzy. Czyli jak wyżej, nie dopasowałem golarki do mojego twardego zarostu ciemnego. Na stronie producenta zero zastrzeżeń, ostrzeżeń, informacji, jak zweryfikować twardość i że w ogóle ma to jakiekolwiek znaczenie.
Jestem zawiedziony postawą BRAUN, z resztą sami możecie ocenić powyższą komunikację i fakty. Braun zmienia warunki, bo pewnie zauważył, że produkt dziadostwo, to lepiej usunąć z listy, bo będą same zwroty, a to się nie kalkuluje.
A w regulaminie poniżej na tej stronie:
Tak więc, przed zakupami zawsze zwracajcie uwagę na wszelkie szczegóły promocji, akcji firmy BRAUN, zmienia warunki jak mu pasuje, a klient przegląda strony, gdzie wszędzie pisze, że można zwracać, to kupuje i masz Ci los :).
Dajcie znać co myślicie o całej sytuacji, czy my jako konsumenci mamy akceptować taką politykę komunikacji i sposób postępowania po sprzedażowego. Może jestem ewenementem, ale tutaj BRAUN leci w kulki i tak tego nie zostawię.
Jeśli reklamuje się produkt, bez zastrzeżeń i ostrzeżeń oraz zaleceń, to jak można oczekiwać od klienta, że miał wiedzieć, że ma kupić inny…
Ciekaw jestem Waszego zdania w temacie?
Tutaj cwaniaki z BRAUN usunęli CoolTec z listy produktów w satysfakcja gwarantowana:
https://www.braun.pl/pl-pl/promotions/money-back-guarantee?gclid=Cj0KCQiAgNrQBRC0ARIsAE-m-1ykH5eZav8-ra9pJqQKM0-4b2tslBO42tbCXTpuSk4dQQt0hSHev_QaAuw6EALw_wcB
A na niektórych stronach sklepów, nadal jest informacja, że ten produkt jest podległy pod możliwy zwrot w przypadku braku satysfakcji, np. komputronik.pl:
https://www.komputronik.pl/lp/satysfakcja-gwarantowana-braun/
Stan na : 24.11.2017. Pewnie niebawem zmienią.
O już aktualizacja trwa 🙂
Regulamin usuwający CoolTec został zmieniony przez BRAUN 1.7.2017.
Gdzie kupiona została moja golarka, w sklepie MORELE.NET, przyjęli produkt na serwis, przesłali do serwisu i serwis odesłał z protokołem, że produkt sprawny i tyle.
Zaraz skontaktuję się z MORELE.NET, co dalej z tą golarką robimy, bo nie spełnia założeń, jakie producent opisał na stronie produktu, że ma bardzo dobrze golić…
Podsumowując cała sprawę:
- BRAUN COOLTEC CT 2S to najgorszy produkt, jaki można kupić, świetny design, ale goli kiepsko
- Jestem zawiedziony postawą BRAUN, która pisząc jak wyżej, stwierdza błąd użytkownika że źle dopasował produkt, chodź nigdzie nie było na stronie produktu informacji, jak dopasować, do jakich użytkowników jest skierowany, zatem bujda na resorach
- Rozmyślam, czy sprawy nie przekazać do rzecznika konsumentów, bo produkt jest niezgodny z umową.
- Cóż Wam mogę powiedzieć, bądźcie na zakupach bardzo czujni, nie ufajcie opiniom pod produktami, bo same pozytywne, kompletnie nie pokrywające się z rzeczywistością, jestem w stanie się założyć, że 90% opinii w sklepach pod produktami jest kupionych, a osoby piszące je nigdy produktu w rękach nie miały. Ale to temat na inny film/artykuł.
Pozdrawiam
Views: 36