W tym tygodniu ogłosiliśmy, że Google AdWords zmienia nazwę na Google Ads. Pod tą nową marką są dostępne wszystkie oferowane przez nas rodzaje kampanii, w tym m.in. kampanie w sieciach wyszukiwania i reklamowej, kampanie wideo oraz kampanie promujące aplikacje. Dzięki nim możesz docierać do większej liczby osób, które korzystają z Google oraz stron i aplikacji naszych partnerów, by znajdować informacje i wykonywać różne zadania.
Marka Google Ads zacznie funkcjonować 24 lipca 2018 roku. Od tego dnia nowa nazwa i nowe logo będą widoczne m.in. w interfejsie usługi, Centrum pomocy i dokumentach rozliczeniowych. Nasz obecny adres URL, czyli adwords.google.com, zmieni się na ads.google.com.
Nie musisz podejmować żadnych działań. Zmiany związane z wprowadzeniem marki Google Ads nie będą miały wpływu na skuteczność Twoich kampanii, nawigację na koncie ani raportowanie. Jeśli masz pytania lub chcesz się z nami skontaktować, odwiedź Centrum pomocy.Pozdrawiamy,
Zespół Google AdWords (wkrótce Google Ads)
Views: 0