Jak odkamienić wypłukać NAGRZEWNICĘ i CHŁODNICĘ szybko i skutecznie? Rozwiązanie Opel ASTRA G

Jak odkamienić wypłukać NAGRZEWNICĘ i CHŁODNICĘ szybko i skutecznie? Rozwiązanie Opel ASTRA G

Prezentuję sprawdzony przeze mnie sposób na skuteczne, tanie i samodzielne odkamienienie całego układu chłodzenia.
Sposób ten bez problemu zastosuje z powodzeniem każdy, nie ma w tym sposobie nic trudnego, a koszt całej zabawy to ok. 15 zł plus zużyte paliwo za kilka złotych. Testowałem ten sposób kilkukrotnie, zero problemów, ale oczywiście nie biorę żadnej odpowiedzialności, jeśli komuś coś się stanie, prezentuję tylko i wyłącznie mój sposób, który polecam bez dwóch zdań, bo sam stosuję i jest szybki, skuteczny, układ idealnie wyczyszczony, ogrzewanie idealnie chodzi, to samo chłodzenie, bo cały kamień wypłukany 🙂

Jeżeli podczas mrozów, stojąc na światłach lub w korku, z twojego nawiewu, który ustawiłeś np. na 2 bieg i max ciepło leci chłód lub lekko ciepłe ogrzewanie, co pewnie maksymalnie Cię wkurza, to na 99% masz zapchaną nagrzewnicę lub termostat jest non stop otwarty (zepsuty), ale pewnie to już wykluczyłeś, zatem pozostaje niedrożna nagrzewnica.
W niektórych samochodach z klimatyzacją przed nagrzewnicą jest zastosowany elektrozawór i on też może być powodem, bo może np. nie kierować ciepłego płynu do nagrzewnicy, ale to też pewnie już wykluczyłeś, bo to możesz łatwo sprawdzić, włączając, wyłączając klimatyzację.

Wybaczcie długi film i to, że dużo gadam, czasem się powtarzam, ale myślę, że jeżeli ktoś zobaczy cały film, na 100% wszystko zrozumie, zapamięta i nie będzie musiał 10x oglądać filmu i się czegokolwiek domyślać.

Efekt: BOMBA – nawiew nawet na 4 na maxa teraz daje ciepło, na 2 biegu jest PIEKŁO :), nawet stojąc na luzie bez dodawania gazu 10 minut :), czyli po całym od kamienieniu nagrzewnica się odetkała i odkamieniła skutecznie.

Jak odkamienić wypłukać NAGRZEWNICĘ i CHŁODNICĘ
Jak odkamienić wypłukać NAGRZEWNICĘ i CHŁODNICĘ

Poniżej przedstawiam mój drugi poradnik, bardziej bezpieczny, znacznie mniej skuteczny, ale zalecany, ja go stosować już nie będę na pewno, zbyt mizerne efekty. Powinno się jeszcze płukać potem raz lub dwa wodą, ale akurat warunki zimowe mi nie pozwoliły 🙂

Mam nadzieję, że wielu z Was pomogę tym sposobem. U mnie zadziałał bez problemu, nie ma żadnych wycieków z uszczelek, itp. itd.

Środek ten nie jest zalecany do aluminium itp. Ja zaryzykowałem w dosyć słabym stężeniu i zero problemów. Jeśli bym nie zaryzykował, straciłbym autko na kilka dni u mechanika, musieliby całą nagrzewnicę wyciągać, wymieniać, płyn nowy czyli w sumie kilkaset złotych, wolałem zaryzykować i efekt BOMBA za kilkanaście złotych. Wykonujesz wszystko na własną odpowiedzialność, możesz próbować z innymi środkami, które nie wchodzą w reakcję z aluminium, ja wiem, że sposób z kamykami działa bezbłędnie, szybko i tanio. Głowica ani nic aluminiowego mi się nie rozpuściło 🙂

Subskrybujcie kanał, udostępniajcie film dalej swoim znajomym, komentujcie, pytajcie w komentarzach jeśli coś nie jasne.
Życzę ciepełka w samochodziku 🙂 oraz skutecznego chłodzenia w lato, ponieważ chłodnica także się odkamieniła 🙂

Właścicielom Astry G polecam polubienie dodatkowo strony na facebooku: OPEL ASTRA G Polska oraz subskrypcję naszego drugiego kanału o nazwie: OPEL ASTRA G PORADNIKI WIDEO, gdzie wrzucam poradniki wideo dotyczące ASTRY G

OPEL ASTRA G PORADNIKI WIDEO na YouTube - SUBSKRYBUJCIE
OPEL ASTRA G PORADNIKI WIDEO na YouTube – SUBSKRYBUJCIE

Serdecznie Pozdrawiam

Pozdrawiam wszystkie serwisy, które przez ten mój film nie zarobią pieniążków.
Mój sposób kosztuje kilkanaście złotych, w warsztacie od ponad 100 złotych do kilkuset.
Oczywiście warsztaty, serwisanci, właściciele serwisów negatywnie będą oceniać ten film, ale to logiczne 🙂

Pozdrawiam

I am presenting a proven way to effective, cheap and self-descaling entire cooling system.
This method is easily apply successfully each, there is in this process easy, and the cost of all the fun is about. 15 zł plus spent fuel for a few pounds.

If during the cold, standing at traffic lights or in traffic, from your supply, which set the example. On 2nd gear and flies up to heat cold or slightly warm heating, which is probably up to annoy you, then you have a 99% or a clogged heater thermostat is non-stop open (broken), but it probably already have excluded, therefore, remains clogged heater.
In some vehicles with air before the heater is used solenoid and he also may be the reason, because it can eg. Not direct the warm liquid to the heater, but it also probably already have excluded, because it can easily be determined by turning, turning off air conditioning.

Forgive long movie and that I talk a lot, sometimes repeating myself, but I think that if someone sees the film, based on 100% all understand, remember, and you will not have to watch the film and 10x anything guess.

Effect: BOMB – supply even at 4 to the max now gives warmth, on the 2nd gear is HELL :), even standing at ease without adding gas 10 minutes :), which is across from the heater kamienieniu odkamieniła odetkała and effectively.

I hope many of you will help in this way. For me worked without a problem, there are no leaks from seals, etc., Etc.

Subskrybujcie channel further provides video with your friends, komentujcie, ask me in the comments if something is not clear.
I wish that warmth in the little car 🙂 and effective cooling in the summer, as well as the odkamieniła cooler 🙂

Yours sincerely

Views: 165

Posted by ForumWiedzy

Entuzjasta nowoczesnych technologii pod każdą postacią. Praktyk, który weryfikować musi wszystko i wszędzie. Dodatkowe zainteresowania: Informatyka, Elektronika, Elektryka, Motoryzacja, czyli technika pod każdą postacią. Redaktor naczelny, właściciel i twórca ForumWiedzy.pl oraz twórca i prowadzący kanał ForumWiedzy.pl na YouTube, na którego łamach znajdziesz recenzje, testy, poradniki wideo.

Website: https://www.forumwiedzy.pl