Jeżeli planujesz wymienić klocki hamulcowe, a zaciski hamulcowe nie pracują poprawnie, z oporem, dobrą radę Ci dam, byś kupił razem z klockami nowe prowadniki i osłony kurzowe oraz smar do hamulców TRW PFG110, który ułatwi poślizg, zabezpieczy przed korozją prowadniki i gniazdo prowadnika, a przy okazji jest obojętny dla gumowych osłon kurzowych, czyli ich nie uszkodzi.
Dzięki wymianie prowadników, osłon i minimalnym nasmarowaniu, bez nadmiaru! Twoje zaciski będą pracować płynnie, jak nowe. Warto taki krok wykonać, a gdyby Twoje stare prowadniki, osłony kurzowe okazały się być w super stanie, to po prostu oddasz nowe do sklepu, ale nie będzie sytuacji, że wymieniasz klocki, wyjmujesz prowadnice i widać mocne ich uszkodzenie, a Ty nie masz części zamiennych…
Prowadnice muszą być równe, wypolerowane, bez zadziorów.
Sprawdź cenę smaru do hamulców TRW PFG110: https://goo.gl/qdixu6
Views: 229