NAVITEL, producent nawigacji samochodowych, wideorejestratorów i tabletów notuje dynamiczny wzrost zainteresowania swoimi produktami w Europie Środkowo-Wschodniej. Po analizie wyników z pierwszej połowy 2018 firma może się pochwalić wzrostem sprzedaży o 32%, w porównaniu do pierwszego półrocza ubiegłego roku.
„Dzięki odpowiedniej strategii biznesowej i ciężkiej pracy całego, ponad 400-osobowego zespołu w krótkim czasie udało nam się zbudować silną, stabilną, europejską markę. Gdy stawialiśmy pierwsze kroki, nikt nie wierzył, że w dobie smartfonów tradycyjne nawigacje samochodowe mają szanse na powodzenie.
Kolejnym etapem była rozbudowa portfolio o wideorejestratory i tablety z funkcją nawigacji. NAVITEL stał się niekwestionowanym liderem na rynku i wyznacza trendy w tych kategoriach, dzięki efektywnym działaniom sprzedażowo-marketingowym. Współczesny konsument pragnie dziś urządzeń, które łączą w sobie wiele funkcjonalności, a tym charakteryzuje się firma NAVITEL. Bardzo dobre wyniki finansowe to także efekt odważnego wejścia na nowe rynki. W tym roku wprowadziliśmy produkty w krajach bałtyckich, Bułgarii, Rumuni, Niemczech i na Węgrzech. W planach mamy wejście na półki sklepowe w całej Europie. Sprzedaż to nie wszystko – dbamy o jakość urządzeń, lojalną współpracę z partnerami handlowymi oraz obsługę serwisową. W obliczu sukcesów na arenie międzynarodowej nie zapominamy o satysfakcji użytkownika” – podkreśla Tobiasz Jankowski, CEO NAVITEL Europe.
Views: 0