„Witam
Zgodnie z poprzednią odpowiedzią serwis świadczony krajowym numerom sieci komórkowych Orange, T-Mobile, Plus i Play został wyjątkowo wyłączony podczas kontaktu telefonicznego przez konsultantkę Natalia H.
Firma Digital Virgo S.A. uzyskała możliwość świadczenia swych usług na rzecz klientów Orange, T-Mobile, Plus i Play – tym samym w każdej z krajowych sieci uruchomiłby Pan ten serwis.
Urządzenie w którym użytkowana jest karta SIM potwierdziło odebranie wiadomości SMS przytoczonych w poprzedniej odpowiedzi.
Usługa oparta o SMS Premium została zrealizowana poprawnie i opłaty naliczone za skorzystanie z niej są w pełni poprawne.
Podkreślam, iż sieć T-Mobile oraz pozostali operatorzy świadczący usługi telekomunikacyjne nie są zarządcą oraz organizatorem lub jednostkami odpowiedzialnymi za tryb i sposób świadczenia usługi przez firmę Digital Virgo S.A..
ul. Marynarska 12, 02-674 Warszawa
telefon +48602900000
faks +48 22 4136914
e-mail marcin@t-mobile.pl
internet www.t-mobile.pl
LIFE IS FOR SHARING.
Niniejsza wiadomość dotyczy:
Nr sprawy: 57355581
Mail z dnia: 02.11.2015r.
„
„Witam
Serwis SKAN jest realizowany przez zewnętrzną firmę świadczą swoje usługi dla krajowych numerów komórkowych.
Urząd Komunikacji Elektronicznej udostępnia listę firm świadczących swe usługi na podstawie danego numeru premium http://uke.gov.pl/tablice/NumerUpo-list.do?execution=e1s1
Wskazany przez Pana serwis z wykorzystaniem numeru 60520 dla numerów należących m.in. do T-Mobile świadczy firma Digital Virgo S.A., ul. Królewska 16, 00-103 Warszaw.
Firma świadcząca swe usługi zobowiązana jest do poinformowania użytkownika wyrażającego chęć skorzystania z usług danej firmy o sposobie dezaktywacji oraz koszcie swojej usługi.
Serwis na Pana numerze 606848xxx został aktywowany dnia 30.09.2015 o godzinie 19:21.
Firma Digital Virgo wysłała do Pana dwa SMSy informacyjne o następujących treściach:
„Witaj w SoftSmart. Cena za SMS to 6,15 zl. Otrzymasz 3 SMSy na tydzien. Rezygnacja? Wyslij: stop skan na 60520 (0 PLN).”
„Regulamin uslugi SoftSmart: http://smrt.re/pl-6xce. Bluetiq GmbH” .
Podczas kontaktu z konsultantką dnia 30.10 Natalia w Pana imieniu zleciła firmie świadczącej swe usługi dezaktywację serwisu oraz założyła na numerze 606848xxx blokadę usług WAP Premium.
Jednocześnie chciałbym poinformować, iż możliwe jest bezpłatne założenie blokad usług premium w oparciu o SMS Premium i/lub MMS Premium i/lub Połączeń Premium – zablokować można bezpłatnie pojedynczy sposób świadczenia usług Premium lub kilka/wszystkie. Założenie blokady powoduje brak możliwości aktywacji usług polegających na otrzymywaniu wiadomości lub połączeń podlegających opłatom premium oraz nie będzie możliwe wykonanie takiej usługi wychodzącej np. przy blokadzie SMS Premium nie będzie można wysłać SMS na numer premium przykładowo udział w głosowaniu SMS lub wsparcie fundacji charytatywnej. Podkreślam, iż blokada ta nie blokuje wiadomości marketingowych wysyłanych przez tego typu firmy.
W przypadku chęci założenia blokady/blokad proszę ponowić korespondencję. Blokady na wszystkie usługi premium są aktywne na numerze 888116xxx.
Sytuację, jaka Pana spotkała opisują artykuły dostępne na stronach internetowych np.http://niebezpiecznik.pl/post/korzystasz-z-internetu-mobilnego-uwazaj-na-wap-billing-zwykle-klikniecie-w-link-na-stronie-www-moze-nabic-ci-wysoki-rachunek/
Dodam, iż w użytkowanym przez Pana routerze Huawei B593 wiadomości można odczytać poprzez stronę zarządzania. Aby zalogować się do strony zarządzania urządzeniem wystarczy po połączeniu się z routerem wpisać w przeglądarce www adres 192.168.1.1 oraz podać hasło, które znajduje się na urządzeniu.
”
T-MOBILE liczę, że zachowacie profesjonalizm i zamknięcie sprawę, bo zaczyna to być niepoważne.
Tłumaczę, że nie nie aktywował usługi Serwisu SKAN,to tak jest.
Powyżej jest numer sprawy, czekam na kontakt jakiegoś logicznie myślącego pracownika firmy T-Mobile.
Już rozglądam się za zmianą operatora, bo nie bardzo chcę mieć do czynienia z operatorem, który zarabia na takich praktykach na swoich klientach i jeszcze wciska im kit, że niby włączył usługę lub potwierdził ROUTEREM usługę, przecież to jest jakieś oszustwo i nie trzeba być zbyt mądrym, by to zrozumieć.
Komu jeszcze zdarzył się taki sam przypadek, zapraszam na profil ForumWiedzy.pl na Facebooku, gdzie wymienimy się doświadczeniami z takimi praktykami operatora.
Views: 29