⚠️🚘 Awaria zużytego napinacza paska wielorowkowego w samochodzie może objawiać się na przykład denerwującym metalicznym dźwiękiem podczas postoju z włączonymi silnikiem i klimatyzacją lub podczas ruszania spod świateł na drodze, nawet bez włączonej klimatyzacji.
👉 Problem z napinaczem paska klinowego (wielorowkowego, wieloklinowego) może powodować niewłaściwe (słabe) ładowanie akumulatora przez alternator lub też skróconą żywotność paska wielorowkowego z uwagi na zbyt słaby docisk paska do kół pasowych i tym samym jego poślizg na kółach, co może objawiać się też piskiem podczas jego pracy, szczególnie na zimnym silniku.
Przy mocno zużytym napinaczu paska może też dochodzić do zerwania lub wypadnięciu paska z koła napinacza, przez co nie będzie ładowania akumulatora, klimatyzacja przestanie działać oraz wspomaganie kierownicy nie będzie dostępne.
Myślę, że każdy kierowca powinien zobaczyć mój poradnik, by w razie potrzeby móc samodzielnie zadziałać lub od razu zgłosić się do mechanika, by uniknąć problemów, gdy tylko zauważy nieprawidłowość. Jeżeli miałeś podobny problem, opisz swoją historię.Zapraszam na film kierowców, którzy lubią wiedzieć, co i jak. 😉✅
#Napinacz #Pasek #Naprawa #Wymiana #PasekWielorowkowy #Terkotanie #Awaria #Auto #Samochód #Manual #Tutorial #Instrukcja #NaprawSam #SamNaprawiam #ZróbToSam #FORUMWIEDZY #DIY #OpelAstraG #CAR #Mechanika
Views: 4202