X-KOM kasuje niewygodne opinie klientów na temat kupionych produktów…

Dodałem dzisiaj 21.06.2024 r. opinię na temat kupionego przeze mnie monitora AOC 24V5CW/BK na stronie X-KOM – 4 gwiazdki dałem i w opisie dodałem, że brakuje jednego portu HDMI, bo rzeczywiście w monitorze, który kupiłem był jeden port HDMI, a w specyfikacji sklepu jest informacja, że portów jest 2 oraz, że nie działa HDR 10 w Windows 11, a w specyfikacji sklepu dla monitora AOC 24V5CW/BK, to moja opinia została zweryfikowana i wycofana… SZOK! 🙂

Taka polityka sklepu X-KOM dla moderacji opinii swoich zweryfikowanych klientów na swojej stronie jest co najmniej skandaliczna.

Z resztą zobaczcie informację, jaką mailem dziś dostałem dla mojej opinii.

Czyli albo jest super, albo w ogóle – taką zasadę sklep X-KOM chyba uznaje za jedyną prawidłową.

Poniżej zamieściłem link do mojego artykułu, gdzie opisałem moje drobne problemy z zakupem i faktycznym stanem funkcji monitora względem specyfikacji na stronie X-KOM, którą się sugerowałem przed zakupem monitora AOC 24V5CW/BK w sklepie internetowym X-KOM.

Ciekawe, jak dużo nieprzychylnych opinii X-KOM wycofuje w skali wszystkich zamieszczonych przez swoich klientów.
Zrzut ze strony X-KOM, gdzie monitor powinien mieć 2 porty HDMI, a faktycznie ma 1.
Nawet na stronie AOC POLSKA jest błąd.
Zdjęcie ze strony X-KOM, które udowadnia, że HDMI jest tylko jedno, w innych miejscach, po bokach itp., drugiego złącza nie ma.
Zrzut z komputera, gdzie HDR 10 w monitorze wg specyfikacji X-KOM jest, ale w systemie Windows 11 Home, nie działa, nawet po zainstalowaniu programu i-MENU, zalecanego przez serwis.
Info o HDR 10 w specyfikacji X-KOM jest, dlatego też ten monitor wybrałem.

Jak widać, udowodniłem błędy X-KOM, a X-KOM zamiast opinię moją zgodną z rzeczywistością dotyczącą monitora AOC, który kupiłem, opublikować i się do niej odnieść, by inni klienci nie mieli problemów, jakie ja doświadczyłem, opinię o prostu wycofali :), super podejście, które nie może przejść bez echa moim zdaniem, stąd ten wpis.

Mam nadzieję, że w X-KOM przeanalizują swoje błędy i moderację opinii, co by takie sytuacje się nie powtarzały.

AKTUALIZACJA 24.06.2024
Odpisałem 21.06.2024 do X-KOM z zapytaniem, dlaczego wycofali moją opinię, bo nie rozumiem, z jakiego konkretnie powodu wycofali moją opinię, która była prawdziwa i konkretna (zrzut treści opinii mojej powyżej), to dziś 24.06.2024 r. otrzymałem kuriozalne wyjaśnienie z X-KOM…

Moja opinia według pracownika X-KOM (Bartosz Ś.) nie odnosiła się do produktu, który kupiłem. Tragedia z takimi weryfikatorami treści, przecież opinia dotyczyła się stricte mojego zakupu, na moim zweryfikowanym koncie strony X-KOM, czyli monitora AOC, który kupiłem i nie ma czegoś (drugiego portu HDMI, funkcji HDR 10), co według specyfikacji, na której polegałem podczas zakupu, mieć powinien. No szok :).

Ciekawe zagrywki, standardy robienia klientów za głupka stosuje X-KOM, no ale niestety trafili na klienta, który nie zostawi sprawy bez echa. Jeżeli takie standardy weryfikacji opinii są w X-KOM standardem, to nie ma co się opierać o te opinie, bo są same pozytywne, bo te mniej pozytywne, zgodne z rzeczywistością są kasowane, a dopiero „ładnie” poprawione, ew. dopuszczane.

Zrzut wyjaśnienia X-KOM, dlaczego wycofali moją opinię o kupionym monitorze, w którym brakowało 2 portu HDMI oraz funkcji HDR 10…

AKTUALIZACJA 28.06.2024 – miałem rację…

AOC POLSKA potwierdziło mailem, że ten monitor nie ma HDR10, mimo że X-KOM ze swoim OPIEKUNEM PRODUKTU opierał, że ma, w specyfikacji też był błąd, co wprowadziło mnie, jako klienta, w błąd.

X-KOM najwyraźniej ma problem ze swoim opiekunem klienta, który wprowadził produkt MONITOR AOC do sprzedaży w sklepie z błędami (zła ilość portów HDMI oraz informacja od HDR10, którego nie ma).

PODSUMOWUJĄC

Dziś zweryfikowałem specyfikację na stronie X-KOM i już są poprawione 2 parametry, które zauważyłem, że są błędne w stosunku do stanu faktycznego, czyli nie 2, a 1 port HDMI oraz Brak HDR10. Czyli w pełni miałem rację, X-KOM popełnił 2 błędy przy 1 produkcie, a konkretnie OPIEKUN PRODUKTU po stronie X-KOM.

Dziś wysłałem do nich prośbę/żądanie o obniżenie ceny produktu, który kupiłem i już jest użytkowany, w pełni uzasadniona sprawa, mam nadzieję, że przeproszą za swoje błędy i sprawa zostanie zakończona.

AKTUALIZACJA 09.07.2024:

X-Kom na moją prośbę zaproponował obniżenie ceny, sprawa zakończona i rozliczona fakturą korygującą, wskazane przeze mnie błędy miały miejsce, miałem rację w zakresie braku HDR10 i braku jednego portu HDMI, czyli przy moim zakupie były błędy w specyfikacji na stronie X-KOM, już poprawili. Nawet AOC Polska wysłał do mnie mail z potwierdzeniem, że nie jest to monitor HDR10 :).

Pozdrawiam
Bogdan

Views: 58

Posted by ForumWiedzy

Entuzjasta nowoczesnych technologii pod każdą postacią. Praktyk, który weryfikować musi wszystko i wszędzie. Dodatkowe zainteresowania: Informatyka, Elektronika, Elektryka, Motoryzacja, czyli technika pod każdą postacią. Redaktor naczelny, właściciel i twórca ForumWiedzy.pl oraz twórca i prowadzący kanał ForumWiedzy.pl na YouTube, na którego łamach znajdziesz recenzje, testy, poradniki wideo.

Website: https://www.forumwiedzy.pl